Levering og frakt
Alle ordre fra nettbutikken blir fortløpende behandlet innenfor åpningstiden, og sendes med Posten til nærmeste hentested. Normal leveringstid er 2-4 virkedager, avhengig av hvor du bor og hva du har kjøpt. Vi leverer kun til adresser i Norge. Selv om det er vårt klare mål å levere innen de nevnte tidene, kan vi risikere at det oppstår forsinkelser hos våre samarbeidspartnere som håndterer frakt og levering. Husk å oppgi riktig adresse når du bestiller!
Hvis du bestiller både fra Fjelland Handel og Fjelland Sport, vil begge ordrene bli sendt samlet. 
Du vil da få refundert fraktkostnaden for den ene ordren.
Hent i butikk – Stavanger
Bestillinger som hentes i Stavanger vil være klar til henting samme dag, eller påfølgende virkedag dersom bestillingen sendes inn i helger eller utenfor lagerets åpningstider. Hent i butikk Stavanger: Mx Sport Hillevåg, Sandvikveien 8, 4016 Stavanger.
Du får en sms fra butikken når varene er klar til henting.
Betaling
Gjennom vår betalingspartner Svea kan du velge å betale med Visa, Mastercard, Vipps, faktura eller delbetaling. 
Betaling skjer direkte hos Svea, og alle transaksjoner sendes kryptert etter gjeldende standarder og regler. Personnummer trengs bare oppgis ved faktura eller delbetaling.
Retur
I henhold til forbrukerkjøpsloven har du 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde.
Vi er avhengig av at returer er registrert og sendt til riktig adresse. Vi kan derfor ikke garantere tilbakebetaling av kjøpesummen, dersom dette ikke er gjort. Riktig adresse for retur av varer er: T Fjelland & Co AS, Sandvikveien 8, 4016 Stavanger. Du står selv for returkostnadene knyttet til kjøpet ditt.
Retur av varer er mulig så lenge:
Slik går du frem:
Dersom bestillingen ikke blir hentet innen fristen satt av leveringsstedet, blir du belastet for frakt- og returkostnader.
Angrerettskjema kan også lastes ned her.
Reklamasjon 
Dersom du har mottat en vare fra oss som du å reklamere på, ønsker vi at du kontakter oss på ordre@tfjelland.no før du sender inn varen. Svar gjerne på ordrebekreftelsen du fikk på e-post, eller finn frem det du kan av opplysninger som ordrenummer, varenummer og varenavn i tillegg til opplysninger om feilen eller mangelen. Send også gjerne et bilde som viser mangelen, da det gjør ofte reklamasjonshåndteringen raskere.
Reklamasjoner vurderes fortløpende. I noen tilfeller må vi sende opplysningene videre til leverandør for vurdering. Så fort reklamasjonen er godkjent, sender vi deg en returseddel som du kan bruke for å returnere varen til oss. Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen, og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller aldring av produktet.